Verzendinformatie

Gratis verzending vanaf 20 euro!

Op zoek naar gratis verzending van bladmuziek? Bestel voor meer dan 20,- euro, dan wordt uw bladmuziek gratis verzonden. Gratis verzendingen vanaf 20 euro geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland.

Bezorgen van een bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval krijgt u een mail van PostNL Pakketdienst. U ontvangt van hen een Track & Trace-code. Met deze code kunt u op de site van PostNL het verzendtraject van uw pakket volgen.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Ja, dat is geen probleem. De medewerkers van Bladmuziekplus.nl zullen echter bij nieuwe klanten altijd uw gegevens controleren door telefonisch contact met u op te nemen.

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Voorbeeld: als één van uw artikelen een levertijd heeft van meer dan twee weken en de overige artikelen zijn op voorraad, dan wordt ervoor gekozen om deze direct te verzenden.

U kunt u hierover ook altijd contact opnemen met de klantenservice.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace-code

Het kan voorkomen dat u na het klikken op de Track & Trace-code de volgende melding krijgt: “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie” (dit is de combinatie van de code en de postcode, die aangeven waar de bestelling afgeleverd dient te worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace-code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft de bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. 

Wat zijn de levertijden van Bladmuziekplus?

Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Veel artikelen zijn op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland binnen 24-48 uur in huis.

Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende artikel.

Voor vragen over levertijden van artikelen kunt u een e-mail sturen naar: info@bladmuziekplus.nl of bel met onze klantenservice: 0342-419197.