Klachten

Fouten maken is menselijk. Soms ontglipt er aan onze aandacht ook wel eens iets. Boze klanten zijn een heuse obsessie voor ons. We doen er echter alles aan om gebreken te voorkomen, maar als het eens voorkomt zullen we alles in het werk stellen om een geschil met onze klanten op te lossen.

Afhandeling van uw klachten

  • We lossen uw klachten graag op. Dat lukt het snelst wanneer contact wordt opgenomen met onze klantenservice. We zijn elke werkdag tot 22.00 uur `s avonds bereikbaar via de telefoon of mail.
  • Bent u niet tevreden met onze afhandeling? Neem dan contact op met onze eindverantwoordelijke. Stuur een e-mail of schrijf een brief naar onderstaand adres. Binnen drie werkdagen ontvangt u antwoord.
  • Valley Music B.V.
    T.a.v. Didy Kruiger
    Leeuwebekstraat 4
    3772 XR Barneveld
  • Hebben we u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Leg dan uw klacht voor aan de geschillencommissie Q-Shops.